вторник, 22 марта 2011 г.

Дэниел Рэкдлифф татуировки и девушки


Дэніэл Рэдкліф атрымае прэмію «Герой» на цырымоніі The Trevor Hero Award, якую правядзе ў чэрвені ў Нью-Ёрку грамадская арганізацыя Trevor Project, якая займаецца прадухіленнем самагубстваў, сярод прадстаўнікоў сэкс-меншасцяў.

На думку Trevor Project, Рэдкліф з'яўляецца крыніцай натхнення для сэксуальных меншасцяў, а таксама заклікае грамадства звярнуць увагу на праблемы геяў, лесбіянак, бісэксуалаў і транссэксуалаў.

А мы совместим несовместимое и покажем татуировки и рисунки на теле не только знаменитостей , но и простых людей. Там же вы найдёте много любительских фото девушек из социальных сетей.


«Гэта проста фантастыка! Гэта вялікі гонар для мяне. Людзі, якія робяць гераічныя рэчы - гэта людзі, якія адказваюць на тэлефонныя званкі 24 гадзіны ў суткі ў call-цэнтры Trevor. Я думаю, з усяго таго, што я зрабіў у сваёй кар'еры, гэта - адна з самых важных, калі не самая важная рэч, якой я займаўся. Я кожны вечар пасля выступу сустракаю людзей, якія дзякуюць мяне за тое, што я супрацоўнічаю з Trevor Project », - прызнаецца Дэніэл.

Стаміліся блукаць па інтэрнэце ў пошуках якаснага бясплатнага кантэнту?? Вы любіце глядзець секс бясплатна? Вашы жадання пераменлівыя, і вы хочаце бачыць не толькі салодкіх апетытных сучак, падстаўляюць ружовыя дзірачкі пад магутныя мужчынскія ствалы, але і атрымаць асалоду ад бясплатным лесбійскія онлайн відэа?

Комментариев нет:

Отправить комментарий